🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی نقطه ( آوای دل)

(ثبت: 241764) شهریور 24, 1400 

این اثر فاقد نقطه می باشد …………..

در سَرَم آوای دل ، در دل ولی سودای سَر
درد گاهی درد دل گردد و گاهی درد سر

دل گرو دادم دمادم در رَهِ آلودگی
داده ام عمری سَرَم را ، در رَهِ آوارگی

حال در راهِ دل آرامم همی دل داده ام
سَر حلال سرور آهو مرامم کرده ام

دورهٔ سرمای دوریِ گُلم سَر می رسد
موسم وصلِ دل و گرمای همسر می رسد

می رسد حوّای حوری مسلکِ الماس رو
گردم آدم در گِلِ هر گامِ در احساس او

می رسد اُسطوره مِهر و مرام و سادگی
سرور و سالار و صَدرِ وادیِ دلدادگی

اسم او هر دم دوای دردِ حسّ و حال ما
رسم او همواره گردد هادی اعمال ما

می رسد طاووس والاگوهر طوطی کلام
می دهد کوی و محل، کوه و کمر، او را سلام

طول راه لاله ام را ، رعد آسا می دوم
مرگ هم گر سر رسد ، والله او را می درم

دور ، دورِ می گساری گردد و آسودگی
سر رسد هول و هراس و دوره آلودگی

می رسد گاهِ عروسی ، گاهِ دامادی و سور
هِلهِله ، هورا ، دُهُل ،گردد حسود همواره کور

حکم اگر دل گردد و ، حاکم اگر دلدار ما
حال ما همواره گردد همدم و همکار ما

سروده : بابک حادثه

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    شهریور 24, 1400

    🌹🌺🌹🌺🌹🌺🌹

    • علی احمدی

      شهریور 26, 1400

      درود بیکران استاد معظم 🌸🌸🌸🌸

  2. علی احمدی

    شهریور 26, 1400

    سپاس از حضورتان🌸🌸

  3. علی احمدی

    آبان 17, 1400

    سپاس از حضورتان درود🌺🌺

  4. علی مکرمتی

    آبان 18, 1400

    سلام جناب احمدی
    مرگ هم گر سر رسد ، والله او را می درم
    احسنت 🌹

    • علی احمدی

      آبان 23, 1400

      درود سرور عالی قدر بنده نوازی شما مایه مباهاتم می باشد

      🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا