🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های علی احمدی

تحلیلی بر دروغ

دروغ گفتن حرف ناراست نیست

خوانش: 108

سپاس: 1

 

کلمات در واقع قرارداد هایی میان آدمها می باشند تا بتوانند احساسات و

خوانش: 196

سپاس: 0

گوناگون ( عمومی ، عشق ، دروغ و صداقت ، عقیدتی ، الهی و …)

*******************************

خوانش: 177

سپاس: 0

علی احمدی

باش و نباش

علی احمدی 14 شهریور 1401

 

سه ( آ ) را سرمشق خود کن

خوانش: 336

سپاس: 1

از آدمیّت تا انسانیّت ( قسمت نخست )

شگفتا

خوانش: 405

سپاس: 0

دلتنگی

دل تنگی در واقع حالتی نیست که در نبود کسی یا چیزی

خوانش: 986

سپاس: 0

هر گاه زندگی را تعریف کردم به اندوه و تلخی دچار شدم

و هرگاه در زندگی تعریف شدم عشق و امید جاری گشت

خوانش: 263

سپاس: 0

قسمتی از مقاله از آدمیّت تا انسانیّت به قلم بابک حادثه

شور  و  شعور

خوانش: 662

سپاس: 0

علی احمدی

معمّا ( 1 )

علی احمدی 15 اسفند 1400

شگفتا

آنان که از دروغ متنفّرند پس چرا

خوانش: 464

سپاس: 0

 

سالهاست عده ای نادانِ به ظاهر دانشمند دوستی و عشق را قیاس

خوانش: 572

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

علی احمدی

سکوت

علی احمدی 30 آذر 1400

 

سکوت تنها پاسخ ابلهان نیست

خوانش: 321

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

بی واسطه با خدا : شماره1

* * *

خوانش: 521

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

علی احمدی

بومرنگ

علی احمدی 11 اسفند 1396

گوشه ای از مقاله ای قدیمی

            بومرنگ………..

خوانش: 538

سپاس: 2

تعداد نظر: 6