🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علی احمدی

 

تا مست شراب لب دلدار نگردم‌

غزل

خوانش: 141

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

علی احمدی

عاقبت

علی احمدی 25 مهر 1402

 

حال ما چون بره ای متواری از چنگال گرگ

قطعه

خوانش: 97

سپاس: 1

علی احمدی

هنر پیشه

علی احمدی 11 شهریور 1402

 

تا جهان باشد و من باشم و دل باشد و عشق

قطعه

خوانش: 82

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

علی احمدی

تقصیر

علی احمدی 17 اردیبهشت 1402

 

تلخ نوشته زاد روزم

چهارپاره

خوانش: 153

سپاس: 3

علی احمدی

چرخ و فلک

علی احمدی 28 اسفند 1401

 

امروز که جان می دهم از بهر تو ای دوست

قطعه

خوانش: 173

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

علی احمدی

نظرت

علی احمدی 24 بهمن 1401

 

تا بیُفتَد نظرت هر نظر اَندر نظرم

غزل

خوانش: 128

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

 

دنیا ندارد هیچ معنایی و مفهومی

قطعه

خوانش: 138

سپاس: 7

تعداد نظر: 6

 

من پذیرفتم که دنیا یک توهّم بیش نیست

غزل

خوانش: 124

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

قسمتی از مثنوی بلند بیست سوالی تقدیم ادب دوستان

من بودم و نوجوانی و خانهٔ خالی

مثنوی

خوانش: 215

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

 

ترسم این درد که از عشقت به دل افتاده است

قطعه

خوانش: 118

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

 

آنان که با شهامت ، ماندند زیرِ باران

قطعه

خوانش: 145

سپاس: 5

نگاهی متفاوت به غزل معروف حافظ

* * * * * * * *

غزل

خوانش: 120

سپاس: 6

تعداد نظر: 1

 

هر چه گشتم در قوانین جزا

چهارپاره

خوانش: 115

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

گر که باغ سیب جنّت را هم آتش می زدیم

قطعه

خوانش: 214

سپاس: 10

تعداد نظر: 10

(  برگرفته از سروده ها و متون بدون نقطه آوای دل  )

دلا رو سوی دلداری ، که مهر و سادگی دارد

مثنوی

خوانش: 271

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

 

ای شمع خود سوزی مکن بیهوده وقتی که

قطعه

خوانش: 142

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

به یاد جمله سربازان میهن

قطعه

خوانش: 293

سپاس: 7

تعداد نظر: 14

 

بی سبب نیست که از روز نخست

قطعه

خوانش: 106

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

علی احمدی

دروغ

علی احمدی 12 مرداد 1401

 

اُف بر دروغ که حق را به زیر نقاب کرد

دوبیتی

خوانش: 151

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

علی احمدی

بیگانه

علی احمدی 11 مرداد 1401

 

متنفّر از دروغیم ، بیزار از صداقت

مثنوی

خوانش: 235

سپاس: 5

تعداد نظر: 4