🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هنر پیشه

(ثبت: 263489) شهریور 11, 1402 

 

تا جهان باشد و من باشم و دل باشد و عشق
بی شرف هستم اگر در رَهِ اندیشه رَوَم

کفر و ایمان همه را وا نَهَم از بَهرِ شما
من به منّت کشی ، یار جفا پیشه روم

ساقه دل شده سرشار از عشقش امّا
ساقه می میرد اگر بی رگ و بی ریشه روم

گر چه فرهاد بُوَد مظهر عشّاق ولی
کوه ریزش کُنَد از عشق ، چو بی تیشه رَوَم

عاشقی کندن و جان دادن و مُردن نَبُوَد
در نمایشکده عشق ، هنرپیشه روم

بابک حادثه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمد رضا خوشرو

    شهریور 11, 1402

    به به استاد احمدی عزیز
    خوشحال شدم در صفحه شما بودم .
    یک خدا نکند هم برای مصرع نوشته شدی تان عرض کنم و …

    و عرض شود که بسیار زیبا و عاشقانه ای خاص بود .

    در پناه حق .
    🌹

    • علی احمدی

      شهریور 11, 1402

      درود استاد ، سرور و دوست عزیزم بی نهایت خرسندم از دیدار دوباره ات و بی نهایت پوزش خواهم بابت تاخیر در پاسخگویی از بابت مناسب دیدن ردای فاخر اساتید بر اندام جهل بنده هم سپاسمندم والاقدر مهرت افزون باد هزاران بار و بدرود
      🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا