🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاقبت

(ثبت: 264719) مهر 25, 1402 

 

حال ما چون بره ای متواری از چنگال گرگ
بی خبر از حال سگ هایی که شیون می زنند

عاقبت چوپان تمام گله را در خون کشید
قتلگاهی که رگ از حلقوم سوسن می زنند

زاهدان مدعی در پاکی و تقوا و زهد
عشق را در مسلخ معشوقه گردن می زنند

جنس نر را مرد می نامند و آنگه با غرور
ننگ بر اندیشه و زیبایی زن می زنند

 

بابک حادثه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا