🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “بی واژه”

(ثبت: 250365) مرداد 31, 1401 
“بی واژه”

 

ای که بی واژه مرا می شنوی!
درد دارد نفسم
و نگاهم ابریست
قاب چشمان ترم دیرگاهیست
که خالی شده از همسفرم.
ای که بی واژه مرا می شنوی!
دل من تاب ندارد پیِ این تنهایی
درد دارد نفسم،
بغض جاری شده در حنجره ام.
ای که بی واژه مرا می شنوی!
درد دارد تنِ تنهایی من،
نقطه چینم خالیست،
عابر کوچه چشمان مرا برگردان.

#دنیا_تیموری
۰۱/۵/۲۹

 

 

 

 

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    ای که بی واژه مرا می شنوی!

    چقدر زیبا👏
    پایدار باشید🌺🌷

    • دنیا تیموری

      مرداد 31, 1401

      نوشِ نگاهتون بانو جان.
      بی نهایت سپاس🌹🌹🌹

  2. خیلی زیبا و لطیف بود . لذت بردم
    سپاس .

    • دنیا تیموری

      مرداد 31, 1401

      درود ها،سپاس از نگاه و نظرتون🙏🌹🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 31, 1401

    بسیار زیباست لذت بردم
    👏🌺🌺🌺

    • دنیا تیموری

      مرداد 31, 1401

      بی نهایت سپاس بانو جان🙏🌹🌹

  4. مینا یارعلی زاده

    شهریور 1, 1401

    زیبا و دلنشین سرودید آفرین👌👏

    • دنیا تیموری

      شهریور 3, 1401

      درودها بانو جان،سپاس از خط نگاهتون🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا