🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی گدار

(ثبت: 209720) اردیبهشت 18, 1398 

وقتی
از آن سوی مرزهای عبور
خونین وخسته جان
به دامان رویا
غلطیده
شکل هزار گریوه
در بی شمار تاولم
چشیده
تا
تو
و
امّا
به دیدارت
از چشمه ی خضر
ابد می شوم.

 

 

 

 

 

نظرها
  1. مستانه دادگر ( ماهور)

    اردیبهشت 18, 1398

    درود بر شما شاعر گرانقدر ، استاد خوب و مهربانم

    بسیار زیبا و قابل تامل

    پاینده باشید و ماندگار

  2. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 18, 1398

    درود ها استادم

    هزار گریوه پا بوس شعرت استادم

    و چشمه خضر حد اقل در فرهنگ ما چه ها که نکرده

    باشید و بتابید به مهر بزگوارم🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. درود هااستاد گرانمهر

    با سپاس از خلق این اثر زیبا و تاثیر گذار……….

  4. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 20, 1398

    درودتان شاعر گرامی

    سروده ای ناب خواندم

    موفق و موید باشید

    💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐 💐

    در پناه خدا

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا