🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تابش

(ثبت: 213631) مرداد 27, 1398 

و
اگر نگریزیم
از حد و مرزهای گنگ و گم
تنها سایه ها
بسند
تا در نمور خود
به بندمان بکشند
اما
ما فصلی از آفتابیم
و
آنهم امرداد
متن تابیدنی بلند
بی سایه ترین ظهر را
باید
درآغوش افسردگیها فشرد
تا تابان
از پنجره ی پنجه ی مهربانی
بردمد به گذر

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    مرداد 27, 1398

    آفتاب ، مگر تو برهانیم از پنجه سایه
    یا به مردادی بلند
    یا به ظهری طولانی …

    جناب رشنو بی نهایت زیبا بود و اندیشه در پس آن ستودنی…
    آموختم و بهره بردم و درود بر شما

  2. لیلا بهمنی( سالیز)

    مرداد 27, 1398

    سلام استادرشنو
    درودبرشما لذت بردم
    رطوبت سایه ها رودوست داشتم👏👏👏👏🌷🌷🌷

  3. امید سعیدی

    مرداد 27, 1398

    سلام استاد
    شعر گویای این است که با ید از سایه ها گریخت پس نظر ما نیز سایه است برویم کنار تا آفتاب شعر خود بدمد و نمور و رخوت را برکند………. 🌹🌿🌷🌿🌺🌿🌸🌿💐🌹

  4. سلام و درود بر استاد عزیز

    زیبا و پر مجتوا

    🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  5. طارق خراسانی

    مرداد 27, 1398

    سلام استاد

    بله ما فصلی از آفتابیم
    با گرمای طلوع مان یخ های افسردگی را آب خواهیم کرد
    چه شعر امید بخشی
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  6. علیرضا حکیم

    مرداد 27, 1398

    درود بر شما جناب رشنو
    زیبا و ارزنده سروده اید
    استفاده کردم
    مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا