🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تابلو

(ثبت: 225472) فروردین 30, 1399 
تابلو

 

تو
با لبخندت
نامعادله ی زمین را
درهم می شکنی
در اوج سگک غم
تو رها ترینی
چقدر مونالیزا در تو جاریست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 30, 1399

    درود بزرگوار
    قلمتان همواره سبز و نویسا

  2. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 30, 1399

    درود استاد رشنو.
    همه یک طرف
    چقدر مونالیزا در تو جاریست
    یک طرف
    باز هم می چربد.

  3. طارق خراسانی

    فروردین 30, 1399

    سلام
    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا