🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاتار چشم تو…

(ثبت: 215573) مهر 10, 1398 

💠 تاتار چشم تو:

به شعر چشم هایت خرابم کن
که تاتار چشم تو
به تیر مژگانش
سالهاست کشته است مرا!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • سعید فلاحی

      مهر 11, 1398

      درود استاد فاتح

      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا