🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاریخ قضاوت کند…

(ثبت: 234578) آذر 25, 1399 

 

هر چند که با سنگدلی رفت و جفا کرد
ای کـاش نگـویـم که دلـم بــاز خطا کرد
.
تـاریـخ قضــاوت کـنـد این بـار بجـایم…
در حـقِ چنین سـاده دلـی ظلم چرا کرد؟!
.
یوسف به چه علت پس از آن خاطره ی بد
بـر آمــدنِ طایـفه ی خــویـش دعـا کرد؟!
.
در جنـگِ دل و عقـل اگـر عقـل ببــازد
سخت است که بعدش بشود دفعِ بلا کرد
.
یک لحـظه مــرا دیــد و گــذر کـرد ولیکن
عمریـست کــه طــوفانِ بلاخـیز بپـا کرد
.
با او کـه مــرا کـشــت بگوییـد: فـلانـی
دنیـا به کـدام آدمِ قـبل از تو وفا کرد!
.
می خواستم از عشق برایش بنویسم
هر چند که با سنگدلی رفت و جفا کرد…
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

 

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    آذر 25, 1399

    بسیار زیباست
    روزتان پر از
    سرور و توفیق
    🙏🙏🌹🌸🌻

  2. عظیمه ایرانپور

    آذر 26, 1399

    یوسف به چه علت پس از آن خاطره ی بد
    بـر آمــدنِ طایـفه ی خــویـش دعـا کرد؟!

    چه نگاه متفاوت و بکری داشت این بیت
    البته همه ی بیت ها عالی بودند
    لذت بردم🌺👏👏👏

  3. مينا امينی

    آذر 30, 1399

    درودها هنرمند

    گرچه تلخ اما زیبا قلم زدید

    مانا باشید به مهر 🌸🌸🌸

  4. فرخنده عابدینی

    آذر 30, 1399

    درود گرامی
    سروده ای زیبا و شیوا و دلنشین است.🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا