🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاریکتر از همیشه

(ثبت: 241550) شهریور 12, 1400 

 

شب
اتراق کرده در صحرا
خوب است
که از نور ستارگان
راه را
پیدا کرده ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. کبری محمدی

    شهریور 12, 1400

    سلام
    زیباست
    لحظه های تان سرشار از نور
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. شهریور 13, 1400

    سلام این که ستاره ای بوده شب راه نشونت داده خیلی خوب
    اما بترس از شبی که ستاره ای هم نباشه
    هر چند خوبی شعر هم به همین معمولا اون شبهای بی ستاره کم پیش میاد راهی به دفتر شعر داشته باشند چون اونموقع دیگه شعر نیستند بیشتر شاعری از اون شب نمی مونه که شعرش کنه
    مهدی عزیز

    • مهدی محمدی

      شهریور 14, 1400

      سلام بله کاملا درست می فرمایید
      هر چند صحبت کردن از شب دل آزار است اما امان از شب بی ستاره 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا