🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تانژانتِ ژان والژان

(ثبت: 251525) مهر 7, 1401 
تانژانتِ ژان والژان

 

خانه‌ام صدسال یک‌بار از کسی پُر می‌شود

مرده‌ام شاید میانِ لشکرِ دیوارها

 

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا