🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاکِی

(ثبت: 486) دی 12, 1394 
تاکِی

گفتیم بگو سهم تو از ما تا …کِی؟!

دیروز و امروز و فردا تا…کِی؟

تا کِی بنشینیم که تو دل بِکَنی

ترکش تو بگو عشق به بابا تا کِی

عفت نظری

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا