🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا به تایی …

(ثبت: 2278) مرداد 31, 1395 
تا به تایی …

پاس کردم  آس خود را ؛ ماندم ؛ و بی بی سیاه

همره م ، بر هم سرایی، غرغر معده ست . و  او

خانه ی بالا ……… ، اجاره داده شد , موجر شدم

خوش بحالی ! پا به ماه ، ازغرش رعد ست .و او

برزن  بهروز خوشبخت و سه ماه ، همسایگیش

اِرجعی ! ده روز.کم شد ؛ طالعش سعدست و.او

شاکی عالم  شدم ؛ دســـــتی !  نیاوردیم ؛ هیچ

روزگارم،پات و پت ؛ چونخرمن جعدست . و او

یک نخــــود باز  قدَر را … ، یافتم ؛ تعــویذ کار

سرکتابی گفت : بختت کوچه ی بعد است . و او

این مثلث، هر سه ضلعش ، منحنی تا . کرده اند

سرنوشتم خط خطی، بوده ست رابع دست . و او   
.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):