🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوحه … بر بیداد داد

(ثبت: 2595) مهر 19, 1395 

عاشورای حسینی را ، در یادها ، باعتلا ، باز سازی می کنیم .

………………………..

.

شاه آزاده نی ،  ذیلت ده ، یـزید ، امـر ایله دی

سرور لشکری ،گئون باشی کسن ؛ شمـرایلدی

کیم؟حسینین قولینی باقلادی کی عومرایله دی

………………. ………….کربلا دشتی گینه ، قانه باتر ؛ گئون  توتیلار

آل سفیان ، گینه  دا ، نیزه یه، قورآنی تاخار

آلاهین قانی ، سرِ نیزه دا ، قورآن دان آخار 

غیرتین پرچمی ، توشسا یئره ؛عباسه، باخار

………………….. آی ،گینه پارچه لنر؛ گئون، اگه ! بیرگئون توتیلار

علی اکبر ، یخلیب ؛ گئوی، گینه قاره گه یه جاخ

داها لیلا، ساچ آچیب ، دونیا بویی ئورمه یه جاخ

“یئر”بیله عیزتی عومرندا،گئورر؟گئورمیه جاخ

…………………….. یوسفی آل علی ، باغریوا ، گئولگئون، تو تیلار

حورمتی  دار ا ، چکیرلار ؛ قوتیلار ؛ عدل و شرف

بو گئجـه ،  سئوندی ؛ چیـراغی عـلی شـاه نجـف

عباسین ، هـانی الی؟ تا، که، دورا ! سیندیرا صف

…………………………..زینبین قـلبی، بوماتم لره ، هرگئون ، توتیلار
……………

.آجرکم الله . ان شاء الله تعالی .