🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار صباغ کلات

اولیـن روز دبسـتـان ، که همـه ، دلهـره  بود 

بیخ دندان وشکرخـای ؛ به خواب ست ؛هنوز

خوانش: 892

سپاس: 8

تعداد نظر: 19

صباغ کلات

کربلا

صباغ کلات 27 مهر 1395

کربلا..

………..

دوبیتی

خوانش: 1029

سپاس: 8

چادر ، بگیر ؛  از سر و  افطار من ،  بده

هر شب که گل کنی ؛ بشکوفی ؛ بهار را

خوانش: 601

سپاس: 3

 مفعولُ . فاعلاتُ . مفـاعیلُ . فاعلن

عباس ! ! !  بدره ی قمر آل هاشمی

خوانش: 553

سپاس: 8

تعداد نظر: 5

عاشورای حسینی را ، در یادها ، باعتلا ، باز سازی می کنیم .

………………………..

مسمط

خوانش: 883

سپاس: 7

چهره پنهان مکن ازمن؛که خدا راضی نیست

روزمن رو، به تباهی ست؛ بهِ از ماضی نیست

خوانش: 816

سپاس: 6

 پنسمان ؛ با ,, شصت- اشاره،، تُکمهء زنگی- مسی

 ای…بخشکی شانس ! شاسی ، بوده. شیفت  انفجار

خوانش: 476

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

وه ! چه تقویمی ست ! باگیسو نگار

روز تـاراست ؛ شـام این آشفته تار

خوانش: 771

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

سحـری ، دولت گل ، حـکم صفـا داد ؛ به باغ

فهـم تـلـویـحـی آن ؛ اصـل بـزهـکاری ، زاغ

خوانش: 787

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

.

تـاکــه ، پا در خم ، نشیند ؛ تـاک وحی 

خوانش: 541

سپاس: 4

تعداد نظر: 9

صباغ کلات

استیشاخ

صباغ کلات 20 شهریور 1395

 سری  بی  درد، دارم ؛ – دستمالی ،

 اگر ، باشد  –؟

خوانش: 793

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

صباغ کلات

مادر

صباغ کلات 16 شهریور 1395

با در گذشت بزرگ خاندان « بانو تبریزی » که حکم مادری (رضاعی)مان را داشتند . 

شاید ! نتوانم در خدمت باشم . 

ترجیع بند

خوانش: 609

سپاس: 8

تعداد نظر: 15

.

دیگر ، ندا  ز میکده ، برکس ، نمی رسد

خوانش: 853

سپاس: 10

تعداد نظر: 10

صباغ کلات

غزل فرم

صباغ کلات 09 شهریور 1395

باغ ، چراغان  شده ؛ با  نسترن

مقـدم مهمـان ، سر چشم چمن

غزل مثنوی

خوانش: 846

سپاس: 3

تعداد نظر: 11

.

طبعش ، توانگر می شود ؛ نوکر ، که نو کرده ؛ قبا

خوانش: 1020

سپاس: 4

تعداد نظر: 12

پاس کردم  آس خود را ؛ ماندم ؛ و بی بی سیاه

همره م ، بر هم سرایی، غرغر معده ست . و  او

خوانش: 759

سپاس: 3

صباغ کلات

پست مدرن

صباغ کلات 25 مرداد 1395

بی چاره دولتی ! که  ندارد ؛ به چپ ، چپی

در خلسه ، چاپ چاپ ، ندارد صدا !  گپی !

خوانش: 622

سپاس: 5

تعداد نظر: 22

صباغ کلات

بیمهرگان

صباغ کلات 18 مرداد 1395

خواب م ، آشفتی ؛ و ژولید  ؛ سر و  دستارم

جوخه ء باند خیال ات ، به حراست ، مانده ؟

خوانش: 576

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

قلـب  ابراهیــم را ، آتش ، چه آسـیبی  رسـاند ؟

عشق ، هاجر شد ؛ دراین مرثیه، سارا، جان به لب

قصیده

خوانش: 701

سپاس: 5

تعداد نظر: 16

کودکی ، بود ؛ و هزاران شور و  شر و آرزو 

پابه سن ننهاده؛ خواهدنقش ؛تا، چیزی شوم

بحر طویل

خوانش: 715

سپاس: 5

تعداد نظر: 14