🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا….. صبح

(ثبت: 258798) اردیبهشت 4, 1402 

 

شب است وُ شهر
غرقابِ خیمهٔ سیاهی
من اما میانِ خیلِ مدهوشانِ خواب نوش
بی همرزم
بیزارم از ستیز خواب وُ بیدار
و چه بد است که می دانم!!
به قعرِ نامکشوفِ هر غار
به قلهٔ ستیزه جوی هر کوی
تنهاترین امکان
صبر است تا صبحی که
دایهٔ فلک هنوز ننوشانده جرعهٔ آغازینش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1402

    سلام و درود

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا شاد زی🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 4, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  2. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    اردیبهشت 4, 1402

    سلام
    زیبا بود
    لذت بردم .
    سپاس

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 4, 1402

      بسیار سپاس از مهرتان گرانمایه و ارجمندم زنده و پاینده باشید

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 5, 1402

    به به درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    پشت ِ هر ابر سیه خورشید است
    👌🌷👌🌷👌🌷🌿🍃

    • علی زمان خانمحمدی

      اردیبهشت 5, 1402

      بسیار سپاس از لطفتان ارجمند و گرانمایه زنده و پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا