🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا کی به غفلت زندگی دستان جاهل زیر پا

(ثبت: 252217) مهر 27, 1401 
تا کی به غفلت زندگی دستان جاهل زیر پا

 

افتاده ای در تاب و تب دانی چه باشد شاهدا
خوابی نبینی سایه ای پنهان طلوعی مهر را

از جهل دیواری رها دوری ز نااهلان دهر
تا کی به غفلت زندگی دستان جاهل زیر پا

ولی اله بایبوردی

26 / 07 / 1401

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 27, 1401

    سلام و ارادت جناب بایبوردی عزیز

    زیبا سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

    • سلام و درود

      تشکر از مهر حضورتان

      شادکام باشید .

      🍃🍃💐🍃🍃

  2. صفا یغمایی

    مهر 27, 1401

    درودبرشماحضرت دوست
    زیباسروده‌اید.
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا