🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبر آمد شب آمد لاله پژمرد

(ثبت: 258973) خرداد 9, 1402 
تبر آمد شب آمد لاله پژمرد

تبر آمد شب آمد لاله پژمرد
نفس در سینه جنگل ترک خورد

پرنده حس رفتن را به دل داشت
ولی آوای رفتن در قفس مُرد
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا