🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبعیدگاه

(ثبت: 215550) مهر 22, 1398 

💠 تبعیدگاه:

میان بازوان تو
چه تبعیدگاه زیبایی است
برای جرم عاشقی

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود جناب فلاحی عزیز

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌿

    • سعید فلاحی

      مهر 24, 1398

      عرض ادب

      لطفتان مستدام

      👏🌹🌷🌺🌸💐در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا