🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تب زمین

(ثبت: 5075) آذر 7, 1396 

زمین میشه تب نکنی

خوشی ها رو سلب نکنی

بغض نکنی اشک نریزی

نگیری از ما عزیزی 

زمین بیا همدلی کن

دوری از این سنگدلی کن

تا این چند روز زندگی

بگذره با آسودگی

فاطمه اکرمی( دلنگار)

تسلیت به تمامی عزیزان ایرانی????