🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تب و تاب

(ثبت: 240233) تیر 10, 1400 

تب و تاب

من از مهر مهتــاب ســرزنده ام
من از این تب و تاب سرزنده ام

نیــازی مرا بر می وصـل نیست
که با جرعه ای آب سـر زنده ام

به هشـــیـاری عـاقـــلانم چه‌ کار
چو با مستی خواب ســر زنده ام

زنم دست و پایی به دریای عشق
به ســـودای گرداب ســـرزنده ام

به جمع صـدف ها نشـــینم که با
گهـرهـای نایــاب ســـرزنــده ام

چو‌ نیــلوفرانی که سر می نهند
بـه دامـــان مـرداب سرزنده ام

چو عطــر بهـاران و لطف چمن
چو گلهـای شــاداب سرزنده ام

دراین قحطی‌ آب و باران و رود
خروشان چو سیلاب سـرزنده ام

به دریـــا اگر ماهیان دل خوشند
من اینجا به تالاب ســـر زنده ام

مریم محبوب

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 10, 1400

    سلام

    غزل شور انگیز و زیبایی ست

    الهی زنده باشید و بسرایید و دوستان لذت ببرند.
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 10, 1400

    سلام و درود
    سرکار خانم محبوب ارجمند،
    هماره سرزنده باشید 🌹🌹🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    تیر 10, 1400

    بسیار زیباست🌺🌺🌺
    شادکام باشید

  4. علیرضا حکیم

    تیر 10, 1400

    درودها بانو
    شعری زیبا بود در وزنی حماسی سروده شده بود و زبان شعر هم تا حدودی حماسی شده بود
    عیب ایطای جلی در قافیه‌ها وجود دارد که خود نوعی تکرار قافیه محسوب می شود اما در حال شعر خوبی بود و جای آفرینها داشت

    با آرزوی توفیق برای شاعر محترم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا