🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تب پرواز

(ثبت: 240248) تیر 11, 1400 

 

بـاز تـا اوج فـلـک دیـشـب ســفــرها داشـــــتم

بیــخود از خود بــودم و از او خبــرها داشــتم

گـرچه بــودم قــــرنـها دور از دیـار دوســـتان

خوش نشـــسـتی با غـریبان با دگــرها داشـتم

بی پــر و بـالـم نمـود هر چند این دنیای دون

از تب پــــرواز دیشــب بـال و پــرها داشـــتم

لـذت هســـتی چشـــــیـدم در ورای نیســـــتی

از دیــار رفتـــــگان گویـــــا گــذر ها داشـــتم

پیش خورشــید وجودش هر نفس سـیاره وار

گـردِ خود در آســمان شب قمــر ها داشـــتم

اختـــران خامـــوش بـــودند و میـان آســــمان

من از آن خورشـــید بی همتا شررها داشـتم

لحظه هایی اینچنین هرگز به من نگذشته بود

گر چه عمری روزها شب ها سحر ها داشتم

مریم محبوب – مجموعه شعر خیال سیال – (1362 تا 1374)

 

 

 

 

نظرها
  1. محمد یزدانی

    تیر 11, 1400

    سلام و احترام , شاعر اندیشمند
    بسیار عالی سروده اید :
    بی پــر و بـالـم نمـود ی چند این دنیای دون

    از تب پــــرواز دیشــب بـال و پــرها داشـــتم
    مریم محبوب

    • مریم محبوب

      تیر 12, 1400

      درودها جناب یزدانی عزیز و بزرگوار🌷

      سپاس از حسن توجه و دقت نظر شما گرامی🌷

      🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    تیر 11, 1400

    سلام

    بسیار زیباست

    یغما وار بود
    متظورم یغما شاعر خشتمال نیشابوری ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  3. مریم محبوب

    تیر 12, 1400

    سلام و عرض ارادت 🌷

    سپاسگزارم استاد گرامی 🌷

    🍃🌸🍃🌸🍃🌸

  4. حمیدرضا مظفری

    تیر 30, 1400

    باسلام و احترام
    بسیار زیبا و وزین و حرفه ای
    هرچند دیر با این تخصص شما آشنا شدیم و صرفاً در مسائل نرم افزاری در دانشگاه با شما تبادل نظر داشتیم
    اما این کجا و آن کجا

    آرزوی سلامتی و شادی روز افزون برای شما

  5. مسعود آزادبخت

    تیر 30, 1400

    سلام و عرض ادب گرانبانوی مهر
    بسیار زیبا
    درود برشما👏👏👏👏

  6. حامدنوروزی

    مهر 26, 1400

    درود
    عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا