🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ایمان بیاوریم

(ثبت: 267061) دی 25, 1402 
ایمان بیاوریم

ای باغبان که جنگلت از یاد برده ای
هر سرو را به دست تبرزن سپرده ای

پاییز زندگی نرسید و تو چون اجل
تعداد برگ های خزان را شمرده ای

یکبار شد از اشک گلی دیده تر کنی؟
آیا به سینه کودکی اَت را فشرده ای ؟

دلسوز داغ دیدگی ِ مادری شدی ؟
یا شاد کرده ای پدر دل فسرده ای ؟

((ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد ))
باید فروغ شمع شوی تا نمرده ای

در من غمی به وسعت تاریخ خفته است
خوش باش ای که غصه ی ما را نخورده ای

 

عادل دانشی دی ماه 1402

 

 

نظرها 10 
  1. معین حجت

    دی 25, 1402

    درود عادل جان ..
    بسیار عالی، حظ بردم 👏👏👏👏💐💐💐

    • عادل دانشی

      دی 25, 1402

      سلام معین عزیز
      خیلی خیلی محبت داری 🌸🌺🌷🌹

  2. درود بر شما جناب دانشی بزرگوار
    زیبا مثل همیشه
    مهرتان پاینده👏👏👏💐💐💐

    • عادل دانشی

      دی 25, 1402

      درود جناب گیوه چیان از حضور سبزتان
      زنده باشید 🌸🌺🌷🌹

  3. احسنت جناب دانشی ارجمند
    بسیار با احساس و زیبا سروده اید
    👏👏🌸👏👏🌸💐🌿🍃

  4. احسنت جناب دانشی ارجمند
    بسیار با احساس و زیبا سروده اید
    👏👏🌸👏👏🌸💐🌿🍃

    • عادل دانشی

      دی 25, 1402

      سپاسگزارم خانم خیاط پیشه گرامی
      به مهر می خوانید 🌸🌺🌷🌹

  5. طارق خراسانی

    دی 25, 1402

    سلام‌و‌درود‌

    بسیار عالی و‌ مملو از احساس پاک

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

  6. طارق خراسانی

    دی 25, 1402

    سلام‌و‌درود‌

    بسیار عالی و‌ مملو از احساس پاک

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

    • عادل دانشی

      دی 25, 1402

      درود استاد خراسانی عزیز
      خوشحالم همیشه نظرتان را پای شعر هایم می بینم
      بزرگوارید و کامروا باشید 🌸🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا