🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تخت شاه ..

(ثبت: 910) اسفند 10, 1394 

بسمه تعالی

روی ماهت را چرا امشب به چاه انداختی

بین چاه و برکه ها  جنگی براه انداختی

 

گاه حق گفتی ولی گاهی دم از باطل زدی

خلق را با فتنه ها  در اشتباه انداختی

 

با همه زیبایی ات وقتی که رخ آراستی

صید کردی چشم ها را در گناه انداختی

 

بازی بسیار کردی با دل رنجور من

گاه بردی آسمان عشق ، گاه انداختی

 

بر سر راهت نشستم با دل تنهای خود

بلکه  بر من رحم کردی و نگاه انداختی

 

پادشاهی ، ظلم در حق ضعیفان کرده بود

ناگهان آشفتی و از تخت شاه انداختی