🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تدبیر و امید

(ثبت: 254140) دی 2, 1401 

 

ما در پی چشمه ای به گرداب زدیم
با دیدن شعله ای به شبتاب زدیم

از خنده ی روبهان ِ مکار ِجهان
خرسند شدیم و خیمه بر آب زدیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. 👏👏👏👏سلام و درود

  2. صفا یغمایی

    دی 2, 1401

    درودبر شما جناب همدانی عزیز
    بسیارزیبا بود.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا