🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصمیم ..

(ثبت: 4662) مرداد 29, 1396 

بسمه تعالی

دلم  وقتی  بدون مشورت   تصمیم می گیرد
یقین دارم  که او از دیگری  تعلیم می گیرد

شبیه مجلس شورا که خالی می شود از شور
دلم  وقتی نباشی تو ، غلط تصمیم  می گیرد

یکــــی  با من نمی سازد ، همیشه روز میلادم
به جای جشن شادی  مجلس ترحیم می گیرد

مرا محروم می سازد ،  نمی داند که در سینه
دلم   مانند قلب کشور   از تحریم   می گیرد

تولد یافتم با غــــــم از این رو سخت دلتنگم
نه تنها من که از این غم   دل ِ تقویم می گیرد

نگو در موقع خاصّــی  بــــرایت منتظر باشم
دل ساعت هم از برنامه ی تنظیم    می گیرد

نکن تقسیم عشقت را میان دیگران  و  من
تو می دانی دل بی تابم ازتقسیم   می گیرد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):