🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصویر

(ثبت: 219147) بهمن 26, 1398 

 

❆ #تصویر:

هر چه تصویر را
شسته ام از ذهن
در قاب دلم تنها
تصویر تو را آویخته ام

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 26, 1398

    تزیین قاب دل به رخ اویی…

    زیباست استاد ارجمند

    جناب فلاحی عزیز

    تقدیمی : 🌺

    قاب دل بینی به تصویری نما
    ذهن را پویا کنی فهمی دلا

    غیر اویی را نبینی جان من
    گر تجلّی از دری دیوارها

    ولی اله بایبوردی

    26 / 11 / 1398

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  2. بسیار عالی

    درودهاااا بر شما 🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا