🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاخه ای اردیبهشت

(ثبت: 216193) مهر 21, 1398 
شاخه ای اردیبهشت

معلوم هست
این هوای یخ
با تو!
چه می کرد؟
باران بودی
می شد تگرگ بر سرت
و
دروسعتی دیگر
برف می شدی
این روشنی جاری تو بود
که کدورت زمین ، پاک می کرد
گل
بر سر بود و نبود
شاخه ی شکوفان می زد
و
اصلا
تو
بهار بودی
با بیشمار اردیبهشت در بغل

 

 

 

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 21, 1398

    سلام
    روشنی بهارداشت وعطراردی بهشت
    درودها…

  2. طارق خراسانی

    مهر 22, 1398

    سلام و درود بر استاد گرانمهرم

    مانند همیشه لطیف و زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

  3. امیر جلالی

    مهر 22, 1398

    تغییر ماهیت در شکل و وسعت های متفاوت و گوناگون و در آخر نامیده شدن به صفت شکوفه و تازگی و زیبایی و منشاء و بستر زایش و تولد و خلق شدن…
    سرما در این اثر ، تداعی کننده چند معنا برای من بود و بهار هم همچنین…
    در مجموع اثری خواندم دو وجهی و دو بعدی …
    بهره بردم و درود بر شما

  4. سلام و درود بر اسناد عزیز

    🌿🌿🍃🌺🌺🌺🍃🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا