🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تعهد

(ثبت: 235254) دی 29, 1399 

 

سخت است كه فكر كار فردا بكنيم

در مهلكه ها حضور پيدا بكنيم

چون بر سر يك قرار حاضر نشديم

در پيچش موجهاى دريا شده ايم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    دی 29, 1399

    🌷🌺🌷🌺🌷🌺🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا