🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تفاوت در چیست

(ثبت: 267585) بهمن 18, 1402 
تفاوت در چیست

 

فرقی نمی کند که غبار جهنمی
یا استحاله ای ز گلستان و شبنمی

تا دل نداده‌ ای به خدایان خنده دار
همواره در کشاکش سرمای بهمنی