🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تفحص

(ثبت: 222833) فروردین 13, 1399 

 

ای بازمانده ی محرم
در کربلای چهار
چنین محجور چرا مانده ای هنوز؟!
سکوت ممتد تو
عذاب می‌دهد گروه تفحص را
و در کشاکش خاک و خاشاک
دست هایشان،
طعم تاول گرفته.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 13, 1399

    خاطرات جنگ ، یاد کربلای چهار

    سلام و درود

    استاد

    تقدیمی : 💐

    گر به هجرانی گذر ایام را
    دور از همراهیان تنها دلا

    کنج دیواری نشستم منتظر
    انتظار آن لحظه روح از تن جدا

    ولی اله بایبوردی

    13 / 01 / 1399

    💐🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا