🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تفضیل

(ثبت: 211865) تیر 24, 1398 

ای مشرقی ترینِ نظر!
وقتی
خورشیدت!
می‌دمد در من…
تو!
طلوع ترینی!
در چشمان تر

میلاد هشتمین ملکوت مبارک باد برشما

 

 

 

 

نظرها
  1. میرزایی

    تیر 24, 1398

    💐💐💐

    • اکبر رشنو

      تیر 24, 1398

      درود
      بر شما

      سپاس🌺🌺🌺🌺

  2. مسیحا ناجی

    تیر 24, 1398

    سلام استاد بی نظیرم قلمت همتا ندارد

    • اکبر رشنو

      تیر 24, 1398

      درود بر شما

      سپاس از حضور ارزشمندتون 🌺🌺🌺🌺

  3. فائزه ناظر

    تیر 24, 1398

    درود استاد رشنو گرامی💐

    • اکبر رشنو

      تیر 24, 1398

      سلام
      ممنون از حضور خوبتون
      و🌸🌸🌸🌸

  4. طارق خراسانی

    تیر 24, 1398

    سلام. و درود

    سپیدی کوتاه به بلندای آفتاب

    عالی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏🌿

    • اکبر رشنو

      تیر 24, 1398

      سلام
      بر استاد عزیزم

      حضورتون مغتنم

      ومایه نیکوییست
      🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  5. درود برشما استاد عزیز

    🌿🌺🌺🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا