🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تفنگ

(ثبت: 248682) تیر 1, 1401 

دەمم وەک چەکێک
ئامادەیە بۆ
لەسەریه‌ک ماچ کردنت…
تا ماچت نەکەم چەکەم دانانم!

◇ برگردان فارسی:

دهانم مانند تفنگی آماده‌ی بوسیدنت است
تا نبوسمت اسلحه را زمین نمی‌گذارم!

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    سلام
    بوسه تفنگ چندان قابل تصور نیست چون از دور تیر زده میشود ولی بوسه از نزدیک است

  2. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    سلام آغاز فصل زیبای تابستان و بلندترین روز سال مبارک باد
    سوالی از محضر دوستان می پرسم
    چرا در وصف تابستان شعر چندان گفته نمی شود و ظاهرا از آمدنش خوشحال نمیشوند و تبریک نمی گویند؟

  3. 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا