🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلبيس ٢

(ثبت: 248637) خرداد 31, 1401 

 

قومى نديده ام به جهالت چنين سترگ
افتاده ايد به جان ضعيفان چو گرگ
نوشيده ايد ز خون هزار زخم ملتى
بر تن نهاده ايد قبا و ردائى ز برك

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. Jath Faraan

    تیر 1, 1401

    تکلیف ما که ناظريم چیه؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا