🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تندیس غزل ..

(ثبت: 1474) اردیبهشت 26, 1395 

بسمه تعالی

هر چه آیینه  ز سیمـــای  تو دل کند ،  نشد

هیچ  تصویر تـــــــو  در آینه ای  بند  نشد
 

خواستم تا گره از زلف خمت بگشایم

به هلال خـــم ابروی تو سوگند ، نشد

هیچ آهوی قشنگی به مقامت نرسید

هیچ کوهی به بلنــــدای دماوند نشد

به خدایی که همه ملک وجود دل از اوست

قدر دان دل تـــــــــو  غیـر خداوند  نشد

گفتم از عشق تو تندیس غزل می سازم

خاطرات تو ولی  گرم  و خوشایند  نشد
 

چرخه ی عمر ، مرا بر سر راه تو نهاد

عقل با عشق در این دایره پیوند نشد
 

خوبرویان به کمند رخ خود می نازند

هیچ دامی به دل انگیزی لبخنـد نشد