🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 249356) تیر 29, 1401 

 

در کومهء تنهایی خود باز نشینیم
تا روی حریفان دغل باز نبینیم

گر خسته و تنها و غریبیم ولیکن
هرگز گل لبخند کسی باز نچینیم.

سیدرضاموسوی راضی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    تیر 29, 1401

    سلام ودرود بر استادم
    رقص قلمتان ستودنیست،بسیارزیبا
    قلمتان نویسا
    پویا وبرقرارباشید

    • 💖💖💖🙏🙏🙏
      🙏🙏💖💖
      💖🙏
      🙏

      درود و سپاس مهربانی و لطف نگاهتان را.

  2. نسرین حسینی

    تیر 29, 1401

    درودها برشما 🌺🌺❤❤

  3. طلعت خیاط پیشه

    تیر 29, 1401

    احسنت زیبا سروده اید
    🙏🌹🌹🌹🌹

  4. امیر بهنام گل

    تیر 29, 1401

    درود سید جان☺️🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا