🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنور و سور

(ثبت: 238417) اردیبهشت 15, 1400 

 

اينهمه معلول ، شما در ناز و سور
اينهمه گشنه ، شما در ساز و شور
اينهمه محتاج در بيغوله ها
داخل استخرها رفتيد ، محروم در تنور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا