🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنِ تنهایی

(ثبت: 3266) بهمن 12, 1395 
تنِ تنهایی

بی تو
تنِ تمام نداشتن هایم
درد می کند
و نگاه بی شرم

مردمک های چشم دریده ی خیابان گَرد
بر تنِ تنهایی ام
تازیانه می کوبند،
بی تو

انگار کسی  درپی انکارِ من است
و نگاهم
هر لحظه
در آغوش سردِ کوچه های انتظار
میمیرد
وثانیه ها
هر شب پشت پلکهایم
گریه می کنند…

دنیا.ت(ماهک)
95/11/12

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):