🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنگ تنهائى من

(ثبت: 238846) اردیبهشت 19, 1400 

 

باز هم يك افق روشن صبح
و كسى از دل پيدائى روز
روى برگ خشك و پائيرى و سرد
نرم و آهسته و گرم
به سراغ تنگ تنهائى من مى آيد

روزها بود كه رفته گر پير
چه دريغى مى كرد
لطف جارو زدنش
بر سر اين خانه ى تنگ

من كه در دورترين
نقطه ى اين غمكده خاموش شدم
كسى تنهائى من را نچشيد
هيچ كس فاتحه اى بر دلم آواز نكرد
و به گاهى اوقات
كه فراموش شده اى
به ته كوچه ى تنهائى من مى آمد
بستر خواب مرا هم به كنارى مى زد

بهترين دوست من باران است
قطره هاى باران
با سر انگشت لطيف
به ملاقات همه مى آيد
و نسيم خنكى
برگ جا مانده ى سقف همه را
مى برد آنسوتر
تا همه بشناسند
كسى اينجا
تنگ تنهائى خود را
به بغل دارد و بس

تقديم به اسيران خاك

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 19, 1400

    درود بر شما
    قسمت پایانی شعرتون خیلی زیباست🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا