🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنیدگی حواسّ

(ثبت: 6014) اردیبهشت 28, 1397 

همیشه ، تو
فرّ افزون ِ آوای تری !
ازقامت واژه ها
دریایی بیرون می زنی!
شیرین شعرمنی!
ای شمایل شکوه!
بی سقفیم را
آبی ، دامن می زنی!
شورِ ترانه های دیدنی!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):