🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تولدتون مبارک پدر

(ثبت: 1184) فروردین 22, 1395 
تولدتون مبارک پدر

تا رنج های مادر تان مختصر شود
دیشب بهار ماند و از اینجا گذر نکرد

خود را درون ملحفه پیچید و بعد آن..
شب را برای وعده ی فردا  سحر نکرد

با واژه های درهمِ در بقچه خواب رفت
با کفش های لنگه به لنگه سفر نکرد

گفتا شبیه ماه شدی و به عشق تو…
شاعر گذاشت نام تو را و حذر نکرد

حقا که نام«ماه خراسان» برای توست 
جز تو کسی که لایق نام پدر نبود.

بداهه ای دست و پا شکسته تقدیم یک پدر نمونه…
وماه خراسان ..
و ماه شعر پاک…
پدر عزیزمون
باباطارق گرامی‌.
باور بفرمایین دیر فهمیدم
و نتونستم شعری در خور پدرم بگم.
انشالله صدو بیست سالگی تون.
.

.

.

.
اینم یه تک بیت تقدیم باباطارق بزرگوارم.

(من را برای گفتن این واژه «دخترم………!»
محروم و بی سعادت و غمگین …نکن پدر….)
.

.

.

.