🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تولدت مبارک

(ثبت: 253093) آبان 30, 1401 

 

نازنینا , قدمت جلوه ی خوبیها شد
عطر تو بارش و باران طراوتها شد
چشم در راه تو بودم که طلوعی دگر است
چشمهایت به دو چشمم نگهی زیبا شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. فریبا نوری

    آبان 30, 1401

    درود و چشمتان به طراوت و طلوع تولدشان روشن

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا