🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تولد

(ثبت: 240767) مرداد 1, 1400 
تولد

 

بی سبب ، عمری به دنیا شد تباه
خوب و بد بگذشت با خورشید و ماه

چشم خود بر هم زدم یکسال شد
فاش گویم ، باز شد بر سر کلاه

همچو پرگارست این گردون عمر
خر همان خر مانده و آن جیره کاه

هر که تغییری ندارد ، باخته
یاچو من تقویم با او شد سیاه

حاصل از عمرم فقط ریشی سپید
با چروکی بر جبینم ، بی رفاه

طبق عادت در تولّد خسته ام
بی پناهم ، بی پناهم ، بی پناه

حسن نبی جندقی (تنها)

 

 

 

نظرها
  1. محمد یزدانی

    مرداد 1, 1400

    سلام دوست گرانقدر
    حسن نبی عزیز
    تنهای شاعر
    زاد روزت مبارک دلاور.
    بسیار زیبا سروده اید
    پیروز و پاینده
    در پناه. حضرت حق
    🌺🌸🌺🌸

    • حسن نبی

      مرداد 1, 1400

      ارادتمندم جناب یزدانی عزیز ، ممنونم از لطف شما🤗

  2. کبری محمدی

    مرداد 2, 1400

    وای اولین جشن تولد غم‌انگیزی بود که مهمان شدم البته اگر دعوتم کرده باشید😊
    حال تان را خوب کنید، حالِ این لحظه تان، لحظه ی بعدِ شما را می سازد
    سلام
    سروده تان زیباست ولی باید شادی آفرین می بود
    تولدتان مبارک باشد
    برای شما آرزوی بهترین ها ( آرامش عمیق درونی ، شادی عمیق درونی بی دلیل ) را در پناه خدای مهربان دارم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • حسن نبی

      مرداد 2, 1400

      سلام و عرض ارادت ، هر ساله با مرور سالی که گذشت و با توجه به عدم رضایت از خودم این حس گریبانم رو میگیره ، ممنون از حسن توجه شما🙏🏼✋

  3. مسعود آزادبخت

    مرداد 2, 1400

    عرض سلام و احترام
    ضمن تبریک زادروزتان با تاخیر البته
    سروده تان نشانه اندوه قلمتان است که با درد خو گرفته
    با پیشنهاد خانم محمدی موافقم
    حداقل در روز تولدتان برای خودتون وقت بگذارید
    🌹🌹🌹

    • حسن نبی

      مرداد 2, 1400

      درود و عرض ادب ، ممنونم زنده باشید دوست عزیز🌹🙏🏼🌹

  4. علی معصومی

    مرداد 9, 1400

    🌹🌿🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا