🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو باران و من…

(ثبت: 6897) مهر 27, 1397 
تو باران و من…

تو باران و من
خاک تشنه،
ترک خورده لب های جانم،
بیا بوسه ای دعوتم کن،
نشان کن لبت را
به کنج لب تشنه عاشق من…

#دنیا-تیموری
۹۷/۷/۲۲