🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو را دیگر چه شد با من نسازی بی وفا دلبر

(ثبت: 218971) آذر 25, 1398 
تو را دیگر چه شد با من نسازی بی وفا دلبر

تو لیلایی که در هودج سوار شاه پیمایی
من مجنون گرفته غم بغل امداد یارایی

چه شد در کار ما ای دل مسیح روحبخش هر دم
ندا سر می دهد یارا تو لیلای مسمّایی

تو ماهی چشمه نابی که هر دم می زنی نایی
شکسته استخوان از من طلسم روح سارایی

به هر منزل که بنشینی هزاران روح ها زاید
نگارینم تو زیبایی و من مجنون صحرایی

غزالی گشته در کویم که شب ها نغنوم از غم
فراقِ سینه گریاند شب و روزم که ویدایی

جهان از رنگ بوی تو بهار تشنه می ماند
که هر لحظه خمار چشم ، یادت ژاله رویایی

به ناز غمزه ماهت ضمیر سینه رویاند
سنابل های پاییزی و بلدرچین حورایی

تو را دیگر چه شد با من نسازی بی وفا دلبر
که تو شهزاده بودی و ولی من پیر دریایی

تو لیلی وش چنان خوبی که لیلای وجودم را
تحمّل می کنی هر دم تو شیدایی و بینایی

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 14 
  1. امیر جلالی

    آذر 25, 1398

    جناب بایبوردی ، تصویر انتخاب شده برای این اثر ، عجیب هماهنگی داشت و بر دل می نشست.
    زیبا بود و دلنشین نیز…
    درود بر شما

    • سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی بزرگوار

      سپاس از همراهی تان با دیدگاه ارزشمندتان

      ممنون

      در پناه حق

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. جواد مهدی پور

    آذر 25, 1398

    سلام و احترام محضر استاد بایبوردی عزیز

    زیبا ست

    لذت بردم

    زنده باشید

    💐💐💐🍃👏👏👏

    • سلام ارجمند استاد جناب مهدی پور عزیز

      سپاس از همراهی مستمرتان

      در پناه ایزد دوست

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  3. علی معصومی

    آذر 25, 1398

    درود و ارادت
    جناب بایبوردی نازنین
    آفرین
    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺

    • سلام

      استاد معصومی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌺🌷🌹🌷🌺🌺

  4. سلام و آفرین بر جناب بایبوردی عزیز🌺

    • سلام

      استاد علیخانی گرامی

      ممنون از نگاه زیبایتان

      در پناه حق

      🌈🌈🌸🌈🌈

  5. محمدعلی رضاپور

    آذر 25, 1398

    سلام و درود
    احسنت🌹🙏❤️

  6. مينا امينی

    آذر 25, 1398

    درود آقای بایبوردی
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    سپاس از اشتراک گذاری
    مانا باشید به مهر💐🙏

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از نگرش زیبایتان

      در پناه حق

      🍃🍃🌷🌺🌸🌺🌷🍃🍃

  7. طارق خراسانی

    آذر 26, 1398

    تو لیلایی که در هودج سوار شاه پیمایی
    من مجنون گرفته غم بغل امداد یارایی

    چه شد در کار ما ای دل مسیح روحبخش هر دم
    ندا سر می دهد یارا تو لیلای مسمّایی

    🌹🌹🌹

    سلام و درود

    متفاوت با آنچه تا به حال از شما خوانده ام
    عالی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏🌿

  8. سلام

    استاد خراسانی ارجمند

    سپاس از حضور پر از مهرتان

    ممنون از همراهی تان

    در پناه ایزد منّان

    🌈🌈🌸🌺🍃🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا