🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکرار و تاکید

(ثبت: 267492) بهمن 13, 1402 

 

دل
ازین بی دریچه
ازین بی نفسی
چه ها ندیده
ازین تنگنایی و تنهایی
ترسان، ترسان
ازین مجنونی بخود
لرزان، لرزان
ازین گیسوی گسسته، خونابان
چکان ، چکان
درخوون خویش
غلتان ، غلتان
ناگزیران
در ریتم ناسزاواران
رقصان ، رقصان
در متن دیده باران
ناگریزان ، ناگریزان
خندان، خندان
هی کف زنان ، کف زنان
می رفت
به بی سامان ، بی سامان

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 13, 1402

    سلام جناب رشنوی عزیز

    بسیار عالی
    درودها برشما

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • اکبر رشنو

      بهمن 14, 1402

      سلام و درود ها

      استاد عزیز خراسانی

      سپاس از حضور ارزشمدارتون

      همیشه باشید به مهر و نیکویی🌹🌹🌺🌺🌺🙏🙏🌹

  2. مهدی سیدحسینی

    بهمن 13, 1402

    درود جناب رشنو
    🌹🌹

    • اکبر رشنو

      بهمن 14, 1402

      درود ها

      بر شما

      ممنون که می خوانید به مهر💐💐💐🌷🌷

  3. رضا محمدصالحی

    بهمن 14, 1402

    ترسان، ترسان

    لرزان، لرزان

    چکان ، چکان

    غلتان ، غلتان

    رقصان ، رقصان

    ناگریزان ، ناگریزان

    خندان، خندان

    بی سامان ، بی سامان

    سطر های گشواره ای این سروده ی زیبا به تنهایی یک سروه هستند

    درود جناب رشنوی عزیز

    • اکبر رشنو

      بهمن 14, 1402

      سلام درود ها

      جناب صالحی ارجمند

      حضور ارزشمند و گرانسنگتان
      مایه خرسندی و دلگرمی ست

      همواره در پناه خداوند بزرگ باشید🌺🌺🌺💐💐💐🙏🙏🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا