🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تیشه التماس

(ثبت: 3417) بهمن 30, 1395 
تیشه التماس

هرچه تیشه التماس
    بربیستون دلت زدم 
      حاصلی نداشت
جزخاکی که برسرم ریخت       

زهرانادری

شعرپریسکه