🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ثواب دارد از آن لب شراب نوشیدن

(ثبت: 258029) فروردین 15, 1402 
ثواب دارد از آن لب شراب نوشیدن

 

صدای گرمِ خوش ات را به قاب خواهم برد
کنار قابِ صدایت، شراب خواهم برد

رقیب تا نشود شاد از لبِ تَفته
لبان تشنه ی خود در نقاب خواهم برد

به خواب تا که بیایی به بوسه ی نابی
تو را به حُجره گل ها به خواب خواهم برد

سرودِ دیده ی مستت شنیده ام، روزی
غزل غزل همه را در کتاب خواهم برد

ثواب دارد از آن لب شراب نوشیدن
بیا کنارِ من امشب ثواب خواهم برد

به شیخ گفته ام این ماجرا و طارق را
به امرِ او، سوی دارالحساب خواهم برد

 

1/آذر /1391

 

 

 

نظرها 12 
  1. علی زمان خانمحمدی

    فروردین 15, 1402

    بسیار عالی بود استاد گرانسنگم زنده و پاینده باشید

    • طارق خراسانی

      فروردین 15, 1402

      سلام و درود بر جناب استاد خانمحمدی گرامی

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌱🌹❤️🙏🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    فروردین 15, 1402

    درود استاد
    شاد و سلامت باشید 🌹🌷

    • طارق خراسانی

      فروردین 15, 1402

      سلام و درود بر استاد حسینی عزیز

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌱🌹❤️🙏🌱

  3. سیاوش آزاد

    فروردین 15, 1402

    سلام بنده زمانی با شیخان گرانقدر حشر و نشر داشتم اگر لازم شد بفرمایید ریش خویش را گرو بگذارم سپاس

    • طارق خراسانی

      فروردین 15, 1402

      سلام و درود بر حضرت آیت الله آزاد
      دو بهار طبیعت و معرفت برشما مبارک
      فکر نمی کردم ریش داشته باشید
      البته بهتون مشکوک شده بودم که از علمای معظم باشید
      حالا شک ام به یقین مبدل شد و دست ما و دامان پر مهر آن عزیز جان
      قول می‌دهم بوس و کنار را بگذارم کنار فقط به این جناب سید محمد آقامیری بفرمایید عزیزجان چرا پیشنهاد حضور ارتش در شهر برای برخورد با بی‌حجابی
      را داده اند؟
      سپاس از مهر حضورتان
      در پناه خدا 🌱🌹❤️🙏🌱

      • سیاوش آزاد

        فروردین 16, 1402

        سلام اکثر اوقات ذو ریش هستم ولی محب نیکان شیخانم خود به مقام شیخوخیت نائل نشدم
        بنده مربی پرورشی و امور فرهنگی در دبستان هستم
        آن برادر دقیق نمی دانم چه گفته و چه مقصودی داشته ولی بعید می دانم مثلا بگوید ارتش با تانک خواهرانی که حجاب شرعی را کمی تا قسمتی رعایت نمی کنند نشانه بگیرد

        • طارق خراسانی

          فروردین 16, 1402

          سلام

          اگر مذهبیون بی دین را به حال خودشان بگذارند با تانک از روی مردم رد خواهند شد.

  4. برهان جاوید

    فروردین 15, 1402

    درود استاد طارق گرامی
    به خواب تا که بیایی به بوسه ی نابی
    تو را به حُجره گل ها به خواب خواهم برد

    درود برشما
    بسیار زیبا و ارزشمند
    ❤️❤️❤️🌹🌹🌹👏👏👏

    • طارق خراسانی

      فروردین 15, 1402

      سلام بر برهان عزیزم

      سپاس از مهر نگاهت عزیز

      در پناه خدا 🌱🌹❤️🙏🌱

  5. شیدا شهبازی

    فروردین 16, 1402

    سلام و عرض ادب
    بسیار زیباست👏👌👌

    • طارق خراسانی

      فروردین 16, 1402

      سلام و درود بر خانم شهبازی گرامی

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌱🙏🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا